Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best om zorg en aandacht te geven aan onze cliënten. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over iets. Als dit het geval is, dan horen wij dit graag. Op die manier kunnen wij onszelf verbeteren en werken aan een oplossing.

Het is belangrijk voor ons om te weten wat er aan de hand is. Ben je cliënt bij ons en zit je ergens mee of ben je ergens ontevreden over? Neem contact op met jouw vertrouwenspersoon of persoonlijk begeleider.

Om contact met ons op te nemen kun je ons telefonisch bereiken, via de mail en via onderstaand contactformulier.

Telefoonnummer: 06 19 60 83 82
Email: info@gezinshuis-veluwe.nl

    Ik ga akkoord met de opslag en verwerking van de door mij ingevulde gegevens door deze website

    Komen we er samen niet uit?

    Hebben de gesprekken niet genoeg opgeleverd of wil je deze stappen overslaan? Dan kan je een officiële klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg. Een klachtenfunctionaris zal naar aanleiding van de klacht contact met je opnemen. Klachtenportaal werkt volledig onafhankelijk en zal binnen 6 weken met hoor en wederhoor een bindende uitspraak doen over de klacht. Hier zijn voor ouders en bewoners geen kosten aan verbonden.

    Klik hier om de klacht in te dienen bij Klachtenportaal.